14 Şubat 2018 Çarşamba | Eindhoven | DAF Trucks N.V.

DAF Yeni CF ve XF Kamyon Serisi Tamamlandı


Menzil Boyunca Kusursuz Mükemmeliyet!

  • %7’ye kadar yakıt tasarrufu
  • Yeni ultra kompakt EAS
  • 100'den 250 kg'a kadar daha fazla yük kapasitesi
  • Yeni elektro-hidrolik direksiyonlu arka akslar
  • Yeni çift montajlı arka akslar
  • Yeni çift diskli hub redüksiyon tandem aksları
  • Yeni hafif 8x4 mikser şasisi
  • Yeni CF ve XF dingil modelleri için en yüksek vücut geliştirici kolaylığı
  • Yeni ve yenilikçi Akü Enerji İzleme (BEM) Sistemi
  • Yeni PACCAR MX-11 ve MX-13 motorları
  • Yeni TraXon iletimi
  • Yeni yüksek verimli arka akslar
  • Gelişmiş yazılım fonksiyonelliği

Download:

Yeni CF ve XF serileri tamamlandı.DAF Trucks serisine sekiz tanesi 2, 3 ve 4 sabit dingil ve üç tanesi 3 ve 4 akslı kamyon olmak üzere toplamda 11 adet kamyon ve sabit dingil konfigürasyonu ekledi. Yeni kamyonlar %7’ye kadar fazladan yakıt tasarrufu, yükleme kapasitesinin artmasına katkıda bulunacak şekilde en az 100 kg daha hafifliği ve gövde birleştirme zamanını kısaltmak için tasarlanan gövde geliştirme modülleriyle sınıfın en iyi iş performansını sağlıyor. DAF, artık müşterileri için endüstri lideri iş kamyonları sunan tam bir sete sahip ve her uygulama için en iyi performansa sahip özel çözümler sunmaktan gurur duyuyor. Yeni kamyon ve sabit dingil konfigürasyonlarının temel özellikleri aşağıdakileri içeriyor:

DAF, yaz başında Yeni CF ve XF'in ilk uzun nakliye sürümlerini piyasaya sundu ve şimdi çok-akslı ve sert araçların yeni bir serisini piyasaya sürüyor. Yeni araçları orijinalin yanı sıra bazı benzersiz yeni özellikler de sunuyor.

%7’ye kadar daha fazla yakıt tasarrufu
Bütün yeni DAF kamyonları, kesintisiz entegre edilmiş ve tamamen yeni ve yenilikçi, aşağı doğru hızlanan güç aktarma organlarının bir sonucu olarak% 7'ye kadar daha fazla yakıt verimliliği sunar.

Yeni ultra kompakt EAS: ilave şasi düzeni seçenekleri ve ekstra yük:

Yeni katı şasi, Yeni CF ve XF'in ultra kompakt EAS'sinden yararlanmaktadır. EAS, artık birinci ve ikinci ön akslar (8x4 FAD'de) arasında bütünlüğüne (yani tek bir ünite olarak) takılabiliyor. Bu, vinç ayağı, alet kutuları veya ekstra (yakıt) tankların eklenmesi için boş alanın kullanılmasını mümkün kılar ve 50 kg daha düşük ağırlığı sayesinde arttırılmış çerçeve düzeni seçenekleri ve fazladan yük getirir.

100 ila 250 kilogramlık daha fazla yük kapasitesi
Benzer şekilde, çok dingilli traktörlerin ve sabit parçaların en yeni serisi, toplamda 100 kg daha hafif olan güç aktarma organı ve egzoz konfigürasyonları ile donatılmıştır; bu da DAF müşterileri için yüksek yük taşıma kapasitesine olanak sağlar. Yeni akslar ve tandem setleri, inşaat uygulamaları için CF FAD 8x4 için 250 kg'a kadar toplam ağırlık tasarrufuna katkıda bulunur.

Yeni elektro-hidrolik direksiyonlu arka akslar
Yeni CF ve XF programındaki en önemli yeniliklerden biri, hem traktörler hem de sabit parçalar için maksimum manevra kabiliyetini kolaylaştıran yeni çekme aksıdır.

Yeni arka aks, 30 kg daha hafif olan EHS (Elektrikli Hidrolik Direksiyon) sistemi ile ekstra yüklemeye olanak sağlar. Direksiyon çok hassas, çünkü EHS hız ve dingil mesafesine bağlı olarak arka aks tekerlekleri için optimum direksiyon açısını sürekli hesaplıyor. Sonuçta sağlanan faydalar, kentsel alanlarda araç sürerken ve aracı manevra yaparken göze çarpar. Sürtünme kayıplarının en aza indirilmesi ve direksiyon pompasının sadece direksiyon sırasında harekete geçirilmesi yakıt tüketiminde% 1'lik ek bir tasarrufa olanak sağlar.

40 km / saat'in üzerinde hızlarda aks, kendini düz konumda tutarak maksimum araç stabilitesini garanti eder ve mükemmel yakıt verimliliğini destekler. Buna ek olarak, çekiş dingil yönlendirme sistemi, birinci sınıf dayanıklılığı ve güvenilirliği destekleyen önemli ölçüde daha az bileşen içerir.
Yeni yönlendirilen arka aks, 6x2 rijit ve traktörlerin yanı sıra 8x2 rijitlere de monte edilebilir

EHS, 6x2 CF ve XF FAN araçlarında, takma gövdelerin hızlı ve güvenli olarak yüklenmesi ve boşaltılması için aniden 90 milimetre düşürülebilen ve 185 milimetre kaldırılabilen yeni bir hava süspansiyonuyla donatılmıştır.

Yeni çift montajlı arka akslar
DAF, ayrıca, en az 34 tonluk statik bir yük kapasitesine sahip olan, yeni çift monte 10 tonluk bir çekme dingili de sunuyor. Ağır konteynırları yüklerken ve boşaltarken çok kullanışlıdır. Yeni aks, kaldırım ağırlığını 25 kg azalttı. Diğer Yeni CF ve XF ağırlık azaltmalarıyla birleştirildiğinde, toplam 125 kg'lık ilave yük miktarı elde edildi.

DAF'ın yeni çift montajlı arka aksı, 6x2 traktörlere ve sabit parçalara, ayrıca 8x2 sabit parçalara monte edilebilir

Yeni çift diskli hub redüksiyon tandem dingiller
DAF, düzenli olarak yol dışı sürüş yapan araçlarda, poyrayı indirgeyerek (HR1670T) yeni çift yönlü bir tandem sunuyor. Bu aks seti tamamen yeni ve 60 kg'lık ekstra bir ağırlık azaltımı sağlayan dökme demir dingil muhafazası barındırıyor.

Mümkün olan en yüksek yakıt verimliliğini elde etmek için, daha da hızlı nihai tahrik oranları (3.46, 3.61, 3.76: 1) mevcuttur. Bu oranlar motorun daha düşük devirlerde çalışmasına izin verir. Olası en düşük operasyonel maliyetleri sağlamak için, yeni tandem seti için yağ değişim aralıkları 3 yıl veya 450.000 kilometreye yükseltildi.

6x4 ve 8x4 traktörler ve ağır iş uygulamaları için sabit kısımlarda poyrayı indirgeyebilen yeni çift sürücülü tandem bulunur. Bu aralık, kum ve çakıl taşımada yaygın olarak kullanılan iki yönlendirilmiş ön aksa sahip FAD 8x4 rijit içerir. Bu modelde SCR ünitesi artık dikey egzoz sistemine entegre edilmemiştir. Bunun yerine, kompakt boyutları sayesinde iki ön aks arasında tamamen oturabilen yeni EAS ünitesinde bulunuyor. Bu yeniden tasarım ağırlığı 115 kg azalma ve daha fazla şasi alanı ile sonuçlanır.

Avrupa çapında hafif hafif 8x4 karıştırıcı şasisi
Hafif CF FAD 8x4 mikser şasisi şimdi 19 tonluk tekli redüksiyonlu (SR1132T) tandem ve iki adet 7,1 ton ön aksa sahip. İngiltere'de popüler olan bu maliyet etkili yüksek performanslı şasi şimdi tüm Avrupa'ya sunulmaktadır. Direksiyon sisteminin ve süspansiyonun, disk frenlerinin ve dikey kuyruk borusuna sahip yeni kompakt EAS ünitesinin optimizasyonunun bir sonucu olarak, hafif kamyonun kaldırım ağırlığı sadece 9.150 kg olup, sınıfının ölçütünü belirlemektedir . Benzersiz karıştırıcı şasi, 270 ila 330 kW (370 ila 450 hp) güç oranlarındaki yeni MX-11 PACCAR motor ile birlikte gelir.

Yeni CF ve XF sertlikleri için en yüksek gövde geliştirici kolaylığı

DAF, endüstri lideri gövde yapıcı dostu olma konusundaki şıklığa önemli geliştirmeler getirdi. Yeni Gövde Takım Modülleri (BAM), bir kutu gövdesinin, ağır vincin, damper veya kanca kaldırma sisteminin hızlı montajında önemli bir rol oynamaktadır.
Kasanın arka ucundaki yeni ve genişletilmiş delik deseni, kuyruk asansörlerinin, vinçlerin ve kutu gövdelerinin kolay takılmasını kolaylaştırır ve ayrıca parçaları yeniden konumlandırmayı veya bir çekme çubuğu tesisatını veya alt emniyet korumasını monte etmeyi kolaylaştırır. Sonuç olarak, yeni delik düzeni, araç kurşun sürelerini kısaltırken gövde oluşturucu maliyetlerini de azaltmaktadır.

Yeni ve Yenilikçi Akü Enerji İzleme Sistemi

Bir başka yeni özellik de, yenilikçi Akü Enerji İzleme sistemi - kısaca BEM'dir. Bu opsiyonel sistem, pilin tam şarj koşullarını ölçmek için yeni geliştirilen bir sensörü kullanır ve araçların çalışmaya hazır olmasını ve en yüksek kullanılabilirliğe sahip olmasını sağlamak için çevre koşullarını bile hesaba katabilir.

Yeni PACCAR MX-11 ve MX-13 Motorlar
DAF; Ulaştırma Etkinliği felsefesine uygun olarak, yakıtın her damlasından maksimum performans elde etmek için her türlü çabayı gösterdi. PACCAR MX-11 ve MX-13 motorları baştan ayağa yeniden tasarlandı. Yeni güç aktarma organlarının geliştirilmesi sürecin önemli bir hedefiydi ve düşük devir sayısı düşük yakıt tüketimiyle sonuçlandığı için motor devrinin azaltılması, genelde 'aşağı devir sayısı' olarak adlandırıldı. Aynı zamanda, PACCAR motorlarının maksimum torku, dakikada maksimum 900 devirde mevcut maksimum tork ile önemli ölçüde artırıldı.
Hemen hemen her güç trafiğinin gücü 7 kW / 10 hp'den 14 kW / 20 hp'ye yükselirken, yeni motorların tümü için tork 50 ila 200 Nm arasında arttı. Ayrıca, DAF, Yeni CF ve XF'de 'Multi Torque' uygulamakta ve bu da en yüksek vitese ek olarak 100 ila 150 Nm'lik bir salınım ile sonuçlanmaktadır. Bu, yakıt tüketimini optimize eden ve performansı en üst düzeye çıkaran en yüksek vitesde daha uzun süreler için sürüş sağlar.

En yeni TraXon: Daha Hızlı ve Daha Az Sürtünme

Yeni PACCAR MX-11 ve MX-13 motorlar, en yeni nesil TraXon otomatik şanzımanlarla standart olarak gelir. Bu transmisyonların sürtünme kaybı daha düşüktür ve son derece yumuşak vites değiştirme davranışı ile karakterizedir. Standart Taşıma, Sıvı Taşımacılığı, Ağır Nakliye ve Eko Kombi için özel kaydırma stratejileri bulunmaktadır. DAF CF FAD, FAT (rigid) ve FTT (traktör) inşaat modellerinde TraXon iletimi ek bir optimum şanzıman performansı ve debriyaj hareketi için off-road ayarını kapsar. Harekete geçirildiğinde, TraXon maksimum çekiş sağlamak için son derece hızlı ve daha yüksek devirlerde değişir.

Aktarma organı için gelişmiş yazılım işlevleri
İlk yeni CF ve Yeni XF yapılandırmaları ile birlikte, yeni DAF çok akslı modeller, tüm güç aktarma organı bileşenlerini bütünleşik bir şekilde yönetmek için yeni bir kontrol ünitesine sahip tamamen yeni bir elektronik mimariyle donatıldı EcoRoll ve Cruise Control gibi işlevler, optimum yakıt ekonomisine katkısını daha da artırmak için genişletildi.

Yüksek Verimli Arka Akslar
Yeni, daha hızlı güç aktarma organlarının önemli bir bileşeni, DAF tarafından tasarlanan ve üretilen arka akslardır. Hareket ettirme spesifikasyonlarına bağlı olarak 2,05: 1'lik daha hızlı indirimler, 85 rpm'de 1,000 rpm'de seyir yapmanıza izin veriliyor. Yeni nesil arka aks diferansiyelleri için taçlı halkalar ve pinyonlar optimum ömür ve verimlilik ile son derece düşük ses seviyeleri sağlamak için yeniden tasarlandı.

Sekiz adet 2, 3 ve 4 sabit dingil ve üç adet 3 ve 4 akslı kamyonun piyasaya sürülmesiyle, kusursuz mükemmeliyet artık DAF'ın tamamen yeni kamyon serisi için mevcut.. Kusursuz Mükemmellik, en düşük işletme maliyetleri ve en yüksek araç kullanılabilirliği için DAF Ulaştırma Etkinliği felsefesini ifade eder. Aynı zamanda, kusursuz üretim kalitesi ve Yeni CF, Yeni XF - ve ayrıca Yeni LF'nin eşsiz sürücü konforu için de geçerlidir.

 

Daha fazla bilgi

DAF Trucks Turkey Otomotiv Ticaret Limited Şirketi
Gregor van der Mark
+31 40 214 5025

For more information

DAF Trucks N.V.
Corporate Communications Dept. 
+31 40 214 41 91